عضویت ویژه اَپ رایان

اشتراک ویژه ی اَپ رایان ( VIP )

برای فعال شدن لینک های دانلود و همچنین دریافت اشتراک رایگان تمامی پنل های تلگرام و اینستاگرام و شماره مجازی و همچنین تمامی محصولات سایت ثبت نام کنید با این ثبت نام شما به لینک دانلود بیش از ۵۰ محصول پولی و ویژه ی سایت به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان بصورت رایگان دسترسی پیدا خواهید کرد.علاوه برآن, میتوانید محصولات جدیدی که در سایت منتشر میشوند را نیز به صورت رایگان دریافت کنید.

پیش از خرید اشتراک ویژه حتما بخش پاسخگویی به سوالات متداول در انتهای صفحه را مطالعه فرمایید

جهت مشاهده محصولاتی که با اشتراک ویژه قادر به دانلود آنها خواهید بود اینجا کلیک کنید

 

پیشنهاد ویژه :

اشتراک ۱ ماهه به جای ۱۲۰ هزار تومان  تنها با ۷۹ هزار تومن تخفیف ویژه امروز

جشنواره فروش ویژه اَپ رایان با کد های تخفیف جادویی فقط امروز:

 

مدت زمان باقی مانده تا اتمام تخفیف ویژه

{"animation":"smooth","circlewidth":"0.1","backgroundwidth":"1.2","backgroundcolor":"#313332","is_days":"0","daysbackgroundcolor":"#e3be32","is_hours":"1","hoursbackgroundcolor":"#36b0e3","is_minutes":"1","minutesbackgroundcolor":"#75bf44","is_seconds":"1","secondsbackgroundcolor":"#66c5af","days_text":"Days","hours_text":"Hours","minutes_text":"Minutes","seconds_text":"Seconds"}

 

۱- کد تخفیف ۱۵  % برای خرید اشتراک ویژه ۶ ماهه : appdah

۲- کد تخفیف ۲۵  % برای خرید اشتراک ویژه ۱ ساله : appbist

۳- کد تخفیف ۳۵  % برای خرید اشتراک ویژه مادام العمر : appsi

 

فرم ثبت نام اشتراک ویژه ی اَپ رایان ( VIP )

توصیه میکنیم جهت خرید و پرداخت وجه  فیلتر شکن خود را خاموش کنید

ثبت نام اکانت جدید

Choose your membership level

با کلیک کردن دکمه ثبت نام یعنی شما قوانین و مقررات کلی سایت را قبول کرده اید ، برای دیدن قوانین و مقررات کلی سایت اینجا کلیک کنید

پس از پرداخت مبلغ اشتراک , اکانت شما به طور خودکار فعال میشود.

پاسخگویی به سوالات متداول در مورد اشتراک ویژه

اشتراک ویژه چیست و چه کاربردی دارد ؟

یعنی شما با پرداخت یک مبلغ ثابت , میتوانید کلیه ی محصولات موجود در سایت را بدون پرداخت هزینه اضافه دانلود کنید. یعنی به جای اینکه برای دریافت محصولات سایت جداگانه هزینه کنید ۱ بار مبلغی را پرداخت کرده و بعد لینک دانلود کلیه ی محصولات برای شما ظاهر میشود.

مدت زمان اعتبار اشتراک ویژه یعنی چه ؟

به مدت زمانی گفته میشود که شما در طی آن قادر هست محصولات سایت را به صورت رایگان دریافت کنید. و از پشتیبانی کلیه ی محصولات سایت نیز استفاده کنید.

با تهیه ی اشتراک ویژه به چه محصولاتی دسترسی خواهم داشت؟

 دریافت رایگان تمامی محصولات  نرم افزاری موجود در سایت ,  پنل ها: از جمله پنل ممبر و سین تلگرام و پنل لایک و فالوور اینستاگرام و پنل شماره مجازی و همچنین تمامی محصولات آموزشی و نرم افزاری موجود در سایت به همراه پشتیبانی و راهنمایی اختصاصی نصب و راه اندازی محصولات و پاسخ به کلیه سولات و رفع عیب و .. محصولاتی که در توضیحات آنها لیست خدمات و تعرفه داخلی نوشته شده از جمله پنل ها و سرویس های اختصاصی پولی , مشمول پرداخت هزینه هستند و رایگان نمیباشند

پس از اتمام مدت زمان اعتبار اشتراک ویژه چه میشود ؟

پس از پایان مدت زمان اعتبار اشتراک , برای اینکه بتوانید مجدد به لینک های دانلود و بروزرسانی محصولات نرم افزاری و آموزشی دسترسی داشته باشید باید اشتراک خود را تمدید کنید.

پس از اتمام اشتراک ,برای استفاده از پنل ها هم باید مجدد هزینه پرداخت کنم ؟

خیر – زمانی که شما یک بار هر یک از انواع اشتراک رو تهیه کنید پنل های سایت به صورت دائمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و اگر اعتبار اشتراک شما هم تمام شود نیاز به پرداخت مجدد هزینه برای استفاده از پنل های سایت مثل پنل اینستا یا تلگرام یا شماره مجازی نیست.

چگونه میتوانم اشتراک ویژه سایت را تهیه کنم؟

برای تهیه اشتراک در سایت باید ثبت نام کنید.فرم ثبت نام در همین صفحه قرار دارد.بدین جهت ابتدا اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت, شامل نام کاربری و ایمیل و رمز عبور را به دقت وارد کنید.سپس نوع اشتراک خود را انتخاب کرده و در انتها روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.در این مرحله به طور خودکار به درگاه بانکی هدایت میشوید.پس از پرداخت موفق وجه و کلیک بر روی گزینه تکمیل فرایند خرید , شما به سایت هدایت میشود و اشتراک شما نیز به طور خودکار فعال میشود.

✔️ دسترسی و دانلود کلیه ی محصولات فعلی سایت

✔️ دسترسی و دانلود کلیه ی محصولات جدید سایت

تنها با ۱ بار پرداخت 😊✌

به صورت دائمی و نامحدود

💚🧡💜 تخفیف باورنکردنی دریافت اشتراک ویژه 💜🧡💚

کاربر گرامی ضمن خوش آمد گویی به شما , جهت عضویت رایگان در پنل ویژه اَپ رایان اینجا کلیک کنید  ( دارای بیش از 500 سرویس برای کلیه ی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام , تلگرام , یوتیویب , توییتر , فیس بوک و ... )
toggle