قوانین و مقررات تهیه اشتراک ویژه اَپ رایان

ضمن تشکر از انتخاب این سایت ، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.ثبت نام هرکدام از پلن های اشتراکی به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه کند.

ثبت سفارش و خرید اشتراک

۱- کاربر می تواند با تهیه اشتراک ویژه ، تمام محصولات سایت را دانلود کند.

۲- اشتراک گذاری لینک های دانلود محصولات سایت ممنوع میباشد و در صورت مشاهده اکانت کاربر خاطی برای همیشه مسدود خواهد .

۳-تمامی لینک های دانلود محصولات سایت بررسی و قرار داده شده اند ، اگر لینک های دانلود محصولی با مشکل مواجه شده باشند کافی است از طریق پشتیبانی تلگرام سایت لینک مشکل دار را ارسال کرده و منتظر دریافت لینک دانلود جدید بماند ( زمان انتظار بین ۱ تا ۴۸ ساعت ).

۴- تمامی محصولات سایت قبل از انتشار بررسی شده اند ، اما ممکن هست محصولی بدلایل انتشار آپدیت جدید ، تغییر سرور ، مشکل سرور یا موارد دیگر با مشکل مواجه شده باشد که در اینصورت کافی است کاربر از طریق پشتیبانی تلگرام سایت لینک محصول مشکل دار را ارسال کرده و منتظر دریافت لینک دانلود جدید بماند ( زمان انتظار بین ۱ تا ۴۸ ساعت ).

۵- محصولاتی که بنابدلایل مختلف از کار افتاده باشند با محصولات مشابه دیگر جایگزین خواهند شد.

۶- بدلیل چند محصولی بودن سایت و اینکه با تهیه اشتراک امکان دانلود یک یا تمام محصولات سایت وجود دارد کاربر حق لغو اشتراک و بازپس گرفتن هزینه اشتراک را نخواهد داشت.

۶٫۱- تصبره :در صورت درخواست لایسنس برای فعال سازی نرم افزارارسال پیام انبوه تلگرام که در سایت  به فروش میرسد. کد تخفیف ۱۰ درصدی به اعضای ویژه سایت تعلق میگیرد.

۷- کاربرانی که مدت زمان اعتبار اشتراک آنها به اتمام رسیده باشد قادر به دریافت بروز رسانی محصولات و آموزش های سایت نمیباشند.

۸- محصولاتی که در توضیحات آنها لیست خدمات و تعرفه داخلی نوشته شده از جمله پنل ها و سرویس های اختصاصی پولی , مشمول پرداخت هزینه هستند و رایگان نمیباشند

مسئولیت ها و تعهدات کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت

۱- هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

۲- کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.

۳-فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.

روشهای پرداخت

۱- به منظور تامین رفاه هر چه بیشتر مشتریان، فروشگاه کلیه راهها و روشهای ممکن پرداخت را برای مشتریان فراهم نموده است: پرداخت آنلاین (پرداخت از طریق درگاه بانکی)

۲- مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

حق مالکیت مادی و معنوی

۱- کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

اختیارات فروشگاه

۱-فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.

۲- فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

سایت اَپ رایان به جز آدرس www.apprayan.com هیچ گونه مرجع رسمی دیگری ندارد. درصورتیکه سایت بخواهد از طرق دیگری با مشتریان خود ارتباط برقرار نماید، حتماً آن را به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد لذا در مقابل زیان های ناشی از تماس مشتریان با هرگونه راه ارتباطی غیرمجاز  استفاده نموده باشند، پاسخگو نخواهد بود.

هدف ما فروشگاهی است که بتواند جدید ترین و بهترین محصولات و خدمات را در زمینه های مختلف و با ارزان ترین قیمت اشتراک به ملت عزیز کشورمان ارائه نماییم.

حق مالکیت مادی و معنوی ادامه در https://vipfree.ir/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d9%85%d8%b3%d8%a6%d9%88%d9%84%db%8c%d8%aa/%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%86-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%b1%d8%b1%d8%a7%d8%aa/
مسئولیت ها و تعهدات کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت ادامه در https://vipfree.ir/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d9%85%d8%b3%d8%a6%d9%88%d9%84%db%8c%d8%aa/%d9%82%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%86-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%b1%d8%b1%d8%a7%d8%aa/
کاربر گرامی ضمن خوش آمد گویی به شما , جهت عضویت رایگان در پنل ویژه اَپ رایان اینجا کلیک کنید  ( دارای بیش از 500 سرویس برای کلیه ی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام , تلگرام , یوتیویب , توییتر , فیس بوک و ... )
toggle