افزایش فالوور رایگان در اینستاگرام

امروز می‌خوام در مورد افزایش فالوور رایگان در اینستاگرام صحبت کنم و بعد از اون یک روش که به صورت تجربی خودم به دستش آوردم بهتون بگم. همچنین کسانی که وقت برای اجرای این روش ها ندارند و میخواهند فالوور هایشان سریع زیاد شود یا اینکه قصد خرید فالوور ایرانی دارند می توانند برای تبلیغات در اینستاگرام یا خرید فالوور ایرانی اینستاگرام از یکی ازسایت های معتبر افزایش فالوور اینستاگرام  استفاده کنند.

اما قبل از شروع, ما یک پیشنهاد ویژه برای شما کاربر گرامی داریم !!!!

ما یک پنل ویژه داریم که توش برای اینستاگرام , تلگرام , یوتیوب , توییتر و کلیه ی شبکه ها وسایت ها خدمات وسرویس وجود داره , این یک فرصت عالی هست برای اون دسته از عزیزانی که قصد کسب درامد از اینترنت و شبکه های مجازی رو دارند. ما به عنوان هدیه فقط به مدت ۲۴ ساعت اشتراک دائمی این پنل رو به صورت رایگان برای شما قرا دادیم تا بتونید بدون پرداخت هیچ مبلغی در این پنل شگفت انگیر ثبت نام کنید . پس این فرصت عالی رو از دست ندید و تا زمان این هدیه تموم نشده در پنل ثبت نام کنید . برای ورود و ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید

ورود و ثبت نام در رایان پنل ( کلیک کنید)

www.rayanpanel.ir

هدیه ویژه فقط به مدت ۲۴ ساعت است

مدت زمان باقی مانده برای ثبت نام رایگان در پنل

{"animation":"smooth","circlewidth":"0.1","backgroundwidth":"1.2","backgroundcolor":"#313332","is_days":"0","daysbackgroundcolor":"#e3be32","is_hours":"1","hoursbackgroundcolor":"#36b0e3","is_minutes":"1","minutesbackgroundcolor":"#75bf44","is_seconds":"1","secondsbackgroundcolor":"#66c5af","days_text":"Days","hours_text":"Hours","minutes_text":"Minutes","seconds_text":"Seconds"}

ادامه ی مطلب :

 در ابتدا در مورد فالوور های فیک یا همون تقلبی باید بهتون بگم این موضوع به نظر من کاملا شخصیه که یک نفر دوست داره پیج اینستاگرامش فالووراش همه فیک باشن یا همه واقعی و یا حتی به صورت ترکیبی، بنابراین بهتره قضاوت در این مورد رو به عهده خودتون بزارم اما اینجا سعی میکنم که مزایا و معایب هر کدوم از حالت ها رو از نظر شخصی خودم بگم.

     وقتی توی اینستاگرام در حال چرخیدن هستین و وقتی وارد یک پیج جدید میشید. اولین چیزی که میبینید تعداد فالوور های اون پیج هست و تجربه نشون داده این عدد تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب داره یعنی اگه یه پیج اینستاگرام تعداد زیادی فالوور داشته باشه مسلما سرعت جذب فالوورهای جدیدش بیشتره. اما اگه میخوایید تعداد واقعی فالوورهای یک پیج رو مطلع بشید که در واقع ایرانی هستنو دارن از پیج استفاده میکنن کافیه یکی از پست ها رو باز کنین و قتی تعداد لایک ها رو ببینید و این کارو برای چند تا پیج انجام بدین به راحتی هر چه تمام تر می تونید تعداد فالوورهای واقعی یه پیج رو حدس بزنید!!!!

     نکته جالب اینجاست که کمتر کسی به این نکته دقت میکنه و شما میتونید از این مسئله برای داشتن یه درصد قابل توجهی از فالوورهای فیک استفاده کنید. هر چی فالوورهای پیج اینستاگرام شما بیشتر شن سرعت رشد اونها هم بیشتر میشه…

     اما از بعد دیگه هم به نظرم بحث ” مختصر و مفید ” بودن هم مهمه یعنی فالوورهای کمتر اما مورد هدف و در بازار هدف بودن برای ما هم مهمه پس اینجاست که دیگه انتخاب رو میسپاریم به خودتون. 😉

     خوب زود تر بریم سر اصل مطلب یعنی نحوه جمع کردن فالوور رایگان در اینستاگرام

     مرحله به مرحله میگم اما اگه سوال داشتین میتونین تو کامنتا ازم بپرسین.

۱- شما باید در ابتدا یه پروفایل در اینستاگرام بسازید، ترجیحا نباید پروفایل شخصی و یا تجاریتون باشه( نحوه ساخت پروفایل در اینستاگرام رو به زودی میزارم و لینکشم اینجا خواهم گذاشت) اما نکته مهم اینه که پروفایل رو باید حتما در گوشی همراه ایجاد کنید چون قابلیت ساخت پروفایل تو بروزر نیست.

۲- بعد از ساخت پروفایل مورد نظر حالا میتونین تو بروزر کامپیوترتون به اون یوزر لاگ این کنید.( مطمن شید لاگین کردید 😉 )

۳- رو لینک زیر کلیک کنید.

http://socgain.com/index.php

پایین سمت چپ یه گزینه هست به نام

Sign in with instagram

روش کلیک کنید.

۴- پس از کلیک بر روی  این دکمه میرید تو صفحه لاگ این اینستاگرام.( اگه لاگ این نکرده باشید یعنی به مورد شماره ۲ گوش نداده باشید 😀  اگه لاگ این کرده باشید که وارد پروفایل کاربریتون میشید. اگه هم نه که میتونین نام کاربری و پسورد رو بزنین و وارده صفحه کاربریتون بشید.)

۵- این سایت به زبان روسی هست من خودمم روسی بلد نبودم و نیستم البته یه بخشاییش روسی هست بقیش انگلیسیه در هر صورت من در حد نیازم با گوگل تنرنسلیت و چیزای دیگه  کارمو راه انداختم.

۶- حالا که وارد حساب کاربریتون شدین شما یه بخش امتیاز دارید که باید اون امتیاز اضافه شه و به ازای اضافه شدن اون امتیاز میتونین فالوور رایگان برای پیج اینستاگرامتون جمع کنین. امتیاز خودتونو به صورت یه عدد در بالا سمت راست میبینید. تحت عنوان Balance در مرحله بعدی نحوه اضافه کردن این امتیازو میگم.

۷-برای اینکه امتیازتون زیاد شه باید شمام یه سریارو فالو و یا لایک کنید و یا کامنت بزارین. سمت چپ گزینه Earn point رو بزنین میبینید که این سه تا انتخاب جلوتون هست. من در مورد فالوو کردن دیگران توضیح میدم.  گزینه Subscribe رو انتخاب کنید . پایین تر میبینین که یه سری پروفایل هست با یه کلمه Follow زیرشون و یه عدد . اون عدد نشان دهنده میزان مبلغیه که پس از فالو کردن به حساب شما اضافه میشه. حالا میتونین روی فالو کلیک کنین. یه پنجره باز میشه که پیج اینستاگرام اون فرد هست روی Follow  کلیک کنین. و یکم صبر کنید.

حالا پنجره رو ببندید در گوشه بالا سمت راست پیج یه صفحه با یه تیک سبز میاد و بعد از اون مبلغ مورد نظر به حسابتون اضافه میشه.

۸- پس از رسیدن مبلغتون به یه حد خاص حالا باید بریم و این مبلغارو خرج کنیم. باید در ستون سمت چپ روی عبارت My profile کلیک کنید. تو تب های بالا یه گزینه هست به نام Subscribe وقتی روش کلیک میکنید یه گزینه میاد به اسم Boost my percense in instagram روش کلیک کنید تا یه تسکو براش در مرحله بعد تعریف کنیم.

۹- تو فرمی که میاد اول نام کاربری پیجی که میخوایم فالووراش اضافه شنو وارد میکنیم سطر دوم مربوط به تعداد فالوورهایی که تو این تسک میخواییم بدست بیاریم که حداقل ۱۰ باید باشه . سطر بعدیم مبلغیه که میخواییم برای بدست آوردن هر فالوور خرج کنیم پیشنهادم عدد ۱۰ هست بنا بر تجربه جواب میده .دلیلشم بعدا تو یه مقاله دیگه مفصل میگم. پس ما الان ۱۰ تا فالوور بدست میخوایم بیاریم که هر کدوم ۱۰ تا امتیاز  از ما میگیرن پس تو حسابمون حداقل باید ۱۰۰ امتیاز باشه. حالا دکمه Gain رو زیرش میزنیم. یه عبارت روسی میاد که رنگش سبزه و نشانه تایید کار ماست اگه سبز نبود یعنی مبلغ درخواستیتون از موجودیتون بیشتره.

این تصاویرو برای سوالاتون در مورد اینکه فالوور اضافه نمیشه اینجا گذاشتم، لطفا با دقت انجام بدین.

 

اینم فالوور ها که اضافه شدن( به فاصله های زمانی فالوو کردن دقت کنید)

۱۰- حالا شما یه تسک تعریف کردید و بعد از تموم شدن این تسک شما میتونین امتیازاتونو اضافه کنین و به همین تسک تعداد افراد رو اضافه کنید. در مرحله بعد نحوه اضافه شدن افراد برای ادامه این کارو میگم.

۱۱- حالا فرض میکنیم که اون ۱۰ نفر اومدم مارو فالو کردن و حالا ما میخواییم افراد جدید بیان و مارو فالو کنن. طبق روال گفته شده در مرحله ۷ دوباره یه مبلغو میتونین جمع کنین اما ایندفعه برای اضافه کردن افراد نیاز نیست دوباره مرحله ۹ رو برید برای این کار باید به مرحله ۱۲ برین.

۱۲- در ستون سمت چپ بر روی MY PROFILE  کلیک کنید و  یکم پایین تر یه گزینه هست به نام My Order که چند تا تب داره یکیش Subscribe هست اگه روش کلیک کنید تسکی که تو مراحل قبلی ساختیمو میبینید. حالا اگه مبلغتون اضافه شده با کلیک بر روی علامت به علاوه + میتونین تعداد افرادی رو که میخوایین فالووتون کنن ( با توجه به مبلغی که تو حسابتون دارید) رو تعیین کنید. نکته مهم تعیین همون تعداده مراقب باشین بیشتر از مبلغ امتیازی که توی حسابتون هست درخواست نکنین.

۱۳- پس از کلیک بر روی + و انتخاب تعداد فالوورهای مورد نظر دکمه پایینشو بزنین میبینین که مبلغ از حسابتون کم میشه و فالوورا شروع میکنن به اضافه شدن.

فروش ویژه  :

تخفیف ویژه  برای محصولات محبوب  ⌛

شامل :

|پنل ممبر تلگرام |

| ربات سین تلگرام|

| پنل لایک و فالوور اینستاگرام |

| پنل ویو رایگان و فوری اینستاگرام |

جهت مشاهده و دانلود روی لینک هر کدام کلیک کنید.

 

کاربر گرامی ضمن خوش آمد گویی به شما , جهت عضویت رایگان در پنل ویژه اَپ رایان اینجا کلیک کنید  ( دارای بیش از 500 سرویس برای کلیه ی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام , تلگرام , یوتیویب , توییتر , فیس بوک و ... )
toggle