آموزش نحوه خرید از سایت و دانلود برنامه ها

قبل از هر کار حتما فیلتر شکن خود را خاموش کنید

۱-جهت خرید ابتدا وارد صفحه مربوط به هر محصول شوید.

۲- در انتهای صفحه یک دکمه سبز رنگ که مبلغ محصول بر روی آن درج شده است را پیدا کنید و روی آن کلیک نمایید.

۳- در این قسمت وارد صفحه پرداخت میشوید.اطلاعات خواسته شده از جمله  نام کامل , آدرس ایمیل و شماره تماس خود را وارد نمایید.

۴- پس از کامل کردن اطلاعات , تیک گزینه پذیرش قوانین سایت را بزنید و سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

۵- سپس به صورت خودکار وارد صفحه پرداخت بانکی میشوید.اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید  و بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید.

۶- پس از پرداخت حتما برروی گزینه ” تکمیل فرایند خرید ” کلیک کنید و در صورتی که پیامی برای شما ظاهر شد گزینه Confirm را انتخاب نمایید تا جهت دریافت لینک دانلود محصول به سایت هدایت شوید.

نمونه صفحه پرداخت موفق در درگاه بانک سامان

نمونه صفحه پرداخت موفق در درگاه بانک ملت

۷- تبریک ! خرید شما با موفقیت انجام شد. بر روی لینک آبی ”  دانلود برنامه ”  کلیک کنید تا فرایند دانلود آغاز شود.همچنین یک نسخه از لینک دانلود به صورت خودکار به ایمیلی که در هنگام خرید وارد کردید ارسال خواهد شد.

۸ – به همراه لینک دانلود , ایمیلی حاوی مشخصات حساب کاربری شما در سایت برایتان ارسال میشود که در جهت دریافت بروز رسانی ها میتوانید از طریق قسمت ” سوابق خرید ” با آنها وارد سایت شده و جزیات و سوابق خرید هایی که تا کنون انجام داده اید را مشاهده  و  دانلود نماید.

از انتخاب شما سپاسگذاریم ..

کاربر گرامی ضمن خوش آمد گویی به شما , جهت عضویت رایگان در پنل ویژه اَپ رایان اینجا کلیک کنید  ( دارای بیش از 500 سرویس برای کلیه ی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام , تلگرام , یوتیویب , توییتر , فیس بوک و ... )
toggle