سرور مجازی( VPS ) با کیفیت بالا و قیمت ارزان

سرور مجازی

مجموعه ی اَپ رایان -Apprayan , با همکاری سایت آذردیتا اقدام به ارایه سروی مجازی (VPS)  پر سرعت و سایر سرویس های مبتنی بر میزبانی شبکه از جمله هاست و فضای ابری ( Cloud ) و سرور با منابع کاملا اختصاصی نموده است .کاربران سایت َپ رایان میتوانند با مراجعه به سایت آذر دیتا از سرویس های آن استفاده نماییند.همچنین جهت رفاه حال کاربران کد تخفیف ۲۰ درصدی برای شما در نظر گرفته شده است که با هزینه کمتر از آنچه در سایت وجود دارد اقدام به خرید سرور نماییند.جهت ورود و خرید بر روی لینک ورود در انتهای همین صفحه کلیک نمایید.

سرور مجازی
 

میزبان امن و پرسرعت برای داده های شما

تجربه بی نظیر سرعت و کیفیت و امنیت سرور ها

سرور مجازی

چرا آذردیتا را انتخاب کنیم؟

آذردیتا یک وبسایت ارائه دهنده خدمات میزبانی-ثبت دامنه – طراحی و امنیت وبسایت – ارائه دهنده ی سرور های مجازی , اختصاصی و نیمه اختصاصی میباشد که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز نمود. آذردیتا افتخار این را دارد که محصولات خود را با قابلیت عودت وجه و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته در کنار امنیت و سرعت بالا و همراه با آپتابم ۹۹% ارائه دهد و نسبت به تعهدات خود کاملا مسئول باشد . محل سرور های آذردیتا در کشور هایی همچون انگلیس دیتا سنتر : رد استیشن و المان دیتا سنتر : هتزنر و ایران دیتاسنتر های : پارس آنلاین و شرکت ارتباطات زیرساخت آذردیتا دارای یک تیم پشتیبانی و همچنین یک تیم طراحی و امنیت وبسایت میباشد

سرور مجازی
 

دست شما را برای انتخاب باز گذاشته ایم

 

انتقال اطلاعات به آذردیتا رایگان است!

در صورتی که شما از کنترل پنل cPanel استفاده می کنید و هاست خریداری شده از آذردیتا نیز دارای کنترل پنل سی پنل است، آذردیتا همه ی فایل ها ی شما را بصورت رایگان انتقال می دهد (FullBackup).انتقال از “سی پنل به سی پنل“ یا از “دایرکت ادمین به دایرکت ادمین“ برای بار اول رایگان است . انتقال از سی پنل به دایرکت ادمین و انتقال از دایرکت ادمین به سی پنل ۱۰ هزار تومان هزینه دارد. هزینه انتقال از دیگر کنترل پنل ها به آذردیتا هزینه دارد. این هزینه بستگی به حجم فایل ها، تعداد و حجم بانک های اطلاعاتی، تعداد اکانت ها (اگر ریسلر هستید) و … دارد

 

سرور مجازی
 

آذردیتا تضمین کیفیت به شما میدهد

با رشد و گسترش فناوری اطلاعات و حجم بالای دیتاها در دنیا و به خصوص با رشد اخیر آن در ایران، نیاز به سرورهای مجازی برای تامین پهنای باند مورد نیاز سایت ها و و سرور در کشور امری طبیعی به نظر می رسد. آذردیتا با در اختیار داشتن سرورهای اختصاصی قدرتمند این امکان را به شما می دهد تا بهترین کیفیت و قیمت را با آپتایم بالا و سخت افزارهای قدرتمند تضمین دهد.

 

سرور مجازی
 

لینک ورود به سایت

 

به مدت محدود | کد تخفیف ۱۰ درصدی : Apprayan  | به مدت محدود

سرور مجازی
 

سرور مجازی

 

 

 

 

 

 

کاربر گرامی ضمن خوش آمد گویی به شما , جهت عضویت رایگان در پنل ویژه اَپ رایان اینجا کلیک کنید  ( دارای بیش از 500 سرویس برای کلیه ی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام , تلگرام , یوتیویب , توییتر , فیس بوک و ... )
toggle