قوانین و شرایط خرید از سایت

۱-تمام برنامه ها و آموزش ها درسایت www.apprayan.com تست شده و ۱۰۰ % کارمیکنند در صورت وجود مشکل درنصب و اجرا, پشتیبانی سایت شما را راهنمایی میکند تا مشکل را رفع کنید .

۲- هزینه دریافتی از شما صرفا جهت آموزش و پشتیبانی رفع عیب است و به خاطر برنامه ها مبلغی از شما دریافت نمی شود .

۳-عودت وجه فقط در صورت اثبات عدم کارکرد برنامه یا آموزش ها است و در موارد غیر از این هیچ گونه برگشت وجه صورت نخواهد گرفت.

(کسر۵۰۰ تومان بابت برگشت پول از طرف بانک)

توجه فرمائید در صورت وجود ویروس بر روی کامپیوتر شما و یا دیگر مشکلاتی که از سوی کامپیوتر شما است و باعث اختلال در کارکرد برنامه میشود امکان بازگشت مبلغ وجود ندارد . شما ملزم هستید در صورتی که بعد ازخرید با مشکلی مواجه شدید سریعا به پشتیبانی سایت اطلاع دهید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

۴: مدت اعتبار لینک دانلود ۴۸ ساعت است و شما میبایست در این زمان فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید.  درصورت دریافت نکردن محصولی که وجه آنرا پرداخت کردید و یا داشتن مشکل با لینک دانلود میتوانید با ارسال درخواست به پشتیبانی لینک جدید دریافت نمایید. شما ملزم هستید تا ۱۲ ساعت بعد ازخرید درصورت مشکل دار بودن لینک دانلود آنرا اطلاع دهید .( توجه کنید که لینک دانلود دوباره فقط به ایمیلی که هنگام خرید وارد کردید ارسال خواهد شد ! )

۵: جهت دریافت پشتیبانی ارایه آدرس ایمیل و نام کامل خریدار الزامی میباشد .

کاربر عزیز زمان سفارش محصول مشخصات خود را کامل وارد کنید تا در صورت بروز مشکل مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

 

کاربر گرامی ضمن خوش آمد گویی به شما , جهت عضویت رایگان در پنل ویژه اَپ رایان اینجا کلیک کنید  ( دارای بیش از 500 سرویس برای کلیه ی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام , تلگرام , یوتیویب , توییتر , فیس بوک و ... )
toggle