آموزش رفع مشکل ارسال پیام (mutual contact) در تلگرام

آموزش اختصاصی دیگر از اَپ رایان

مدتی هست که از اعمال محدودیت ارسال پیام در شماره های روسی و چینی میگذره، محدودیتی که به دلیل مقابله با حجم نا متعارف پیام انبوه تبلیغاتی به این شماره ها اعمال شده، این محدودیت حتی کسانی رو هم که برای استفاده های غیر تبلیغاتی از این شماره ها استفاده میکردند دچار مشکل کرده، به همین منظور سرویسی برای درخواست رفع محدودیت اعمال شده به این خطوط راه اندازی شده که از طریق ربات رسمی spambot@  تلگرام قابل دسترس هست، در این آموزش چگونگی نحوه ثبت درخواست و آزاد شدن ارسال پیام در تلگرام رو بررسی میکنیم.

 

در آغاز اکانتی رو داریم که قادر به ارسال پیام نیست، و به ازای هر پیامی که به یوزرها ارسال میکنه با چنین پیغامی مواجه میشه:

 

spambot_tutorial_image001

 

مرحله اول: ربات اسپم بات تلگرام رو فراخوانی میکنیم (میتونین مستقیما سرچ کنید، یا@spambot  رو در جایی تایپ کنید و روی اون کلیک کنید)

 

spambot_tutorial_image002

 

مرحله دوم:  در اسپم بات Start  رو میزنیم، پیغامی از طرف ربات میاد که میگه "خبر خوش! در حال حاضر هیچ محدودیتی به اکانت شما اعمال نشده، شما آزادید، مثل یه پرنده!"

 

spambot_tutorial_image003

 

مرحله سوم: با اینکه ربات گفته که اکانت آزاد هست، ولی ما همچنان نمیتونیم پیام ارسال کنیم.

پس دومین گزینه رو میزنیم که میگه “But I can’t message non contacts”  "اما من نمیتونم به غیر-مخاطبین پیام بدم"

بعد از زدن این گزینه، پیغام دیگه ای دریافت میکنیم که میگه:

 "خوبه، لطفا اول تایید کنید که چنین چیزهایی رو به غریبه ها ارسال نکردین:

هر نوع آگهی ناخواسته

– پیام های تبلیغاتی

محتوی شوک آور

آیا قبلا چنین کارهایی انجام دادین؟"

 

 

spambot_tutorial_image004

 

 

مرحله چهارم: در پاسخ به سوالی که در مرحله قبل پرسیده شده، گزینه "I’ll never do any of this !" "من هرگز چنین کاری نمیکنم!" را انتخاب میکنیم.

پاسخی از طرف ربات دریافت میکنیم که گفته

 "خوبه، خیلی متاسفم اگه اکانتت شما اشتباها لیمیت شده، لطفا از جزییات مشکلتون برام بنویسین، من این رو به سوپروایزر انتقال میدم.  فکر میکنید چرا اکانتتون لیمیت شده، مشکل چی بوده ؟ "

 

در جواب توضیح یا درخواست کوتاهی رو مینویسیم، ازونجایی که خط استفاده نشده است نیاز به توضیح خاصی نیست.

 

 

spambot_tutorial_image006

 

مرحله پنجم: بعد از ارسال درخواست، پیامی دریافت میشه که در اون گفته شده شکایت شما با موفقیت ثبت شد،  سوپروایزر های تیم ما در اسرع وقت این رو چک میکنن، اگه اشتباهی بوده باشه (محدود شدن اکانت) ، به زودی کلیه محدودیت ها از اکانت ورداشته خواهد شد"

 

spambot_tutorial_image007

 

مرحله ششم : بعد از ثبت درخواست برای آزاد شدن خط، صبر میکنیم تا خط توسط تیم پشتیبانی تلگرام بررسی بشه و بعد از بررسی در صورتی که محدود برطرف شده باشه پاسخی از طرف Spambot  دریافت خواهد شد.

*این مرحله بین چند ساعت، تا یک روز کاری طول میکشه

 

 

spambot_tutorial_image008

 

در این پیام گفته شده که، "شکایتتون توسط تیم سوپروایزر ها بررسی شد، خبر خوش، کلیه محدودیت ها از اکانت شما ورداشته شد.

متاسفانه برخی شماره ها باعث واکنش شدید سیستم آنتی اسپم ما میشن، ما عمیقا بابت چیزی که اتفاق افتاد متاسفیم، با تشکر از تماس شما. "

 

 

spambot_tutorial_image009

 

مرحله آخر: بعد از دریافت پیام رفع محدودیت، حالا اکانت آزاد شده و میتونه به یوزر هایی که پیش از این امکان پذیر نبود، پیام ارسال کنه.

 

 

spambot_tutorial_image010

 

 

ممنون که تا پایان آموزش با ما همراه بودین

گروه نرم افزاری اَپ‌ رایان

www.apprayan.com

کاربر گرامی ضمن خوش آمد گویی به شما , جهت عضویت رایگان در پنل ویژه اَپ رایان اینجا کلیک کنید  ( دارای بیش از 500 سرویس برای کلیه ی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام , تلگرام , یوتیویب , توییتر , فیس بوک و ... )
toggle